miercuri, 20 aprilie 2011

Biserica Fără Măhramă

Biserica Fără Măhramă

Intenţionez înfiinţarea unei Biserici, măcar că în predicile mele am tot zis că nu m-ar interesa aşa ceva. Însă am ajuns la concluzia că mulţi oameni care şi-au pus speranţele în indiferent care din denominaţiunile existente de până acum, spre liniştirea sufletelor lor însetate după adevăratul Cuvânt a lui Dumnezeu, n-au găsit în ele ceea ce căutau.

După perioade diferite de timp în care au fregventat consecvent sau rareori biserica la care aderaseră, au constatat că pe lângă puţin Adevăr erau hrăniţi cu foarte multă minciună. Şi pot demonstra cu comentariile de la predicile unde am postat sub diferite usere pe care multe dintre ele le-am pierdut din cauza ştergerii sistematice de pe unele site-uri creştine.

Dar ce-am reuşit să păstrez (se găsesc folosind linkurile afişate la pagina „Bogul se modifică”) demonstrează cu prisosinţă că mulţi lideri de biserici, pastori, predicatori, învăţători trecuţi prin şcoli Teologice (nu mă refer la toţi) preferă să manipuleze adunările lor, folosindu-se de combinarea meşteşugită a Cuvântului cu interesele lor personale, în sensul îmbogăţirii rapide şi a inducerii în eroare a celor care nu îndrăznesc să-i contrazică.

În felul acesta ne găsim în situaţia de a descoperi în adunări denominaţionale prea mulţi rătăciţi de la Adevăr, măcar că ei au ajuns acolo pentru a-L afla. Şi când ei se trezesc încercând să protesteze, au neplăcuta surpriză să fie exmatriculaţi în cel mai uşor caz, sau să fie batjocoriţi de la amvoane încât cu foarte multă umilinţă se retrag singuri dezgustaţi de deşertăciunea cu care s-au confruntat.

Şi nu mă refer aici la cei certaţi cu bunul simţ, nici la beţivi, nici la curvari, nici la fumători, nici la răufăcători, pentru că ei n-au ce căuta într-o adunare disciplinată. Mă refer la acei oameni smeriţi care au căutat să afle Adevărul fără nici un fel de alte preocupări oculte. Ei au fost cei mai loviţi de politica de partid şi organizaţională care se practică de la multe amvoane.

Mulţi scârbiţi de aşa-zisele învăţături necesare pentru mântuire, când au văzut cu ochii lor lipsiţi de măhrama, în ce fel de capcană intraseră, au dorit să iasă fără repercursiuni nedorite. Au vrut să se retragă în ei înşişi, plângându-le înima-n ei simţind profund adânc gustul amar al tragerii pe sfoară. Unii dintre ei alegându-se şi cu tinichele după ei care le-au schimbat imaginea, urâţindu-i în ochii cunoscuţilor.

Unde să se ducă ei? La cine să reclame injusta învăţătură de care au avut parte? Cine să le facă dreptate? Sau măcar cum să protesteze astfel încât să nu mai cadă şi alţii în acelaşi soi de capcană? Nu a existat nici o formă de sindicat până acum care să lupte pentru drepturile credincioşilor frustraţi, înjosiţi, umiliţi, batjocoriţi, de la amvoane fără a avea dreptul la apărare.

De aceea am simţit îndemnul să protestez mai întâi de unul singur prin predicile despre care mulţi au luat la cunoştinţă. Aceste predici nu fac parte din genul de proză artistică. Eu cu de la mine putere n-aş fi avut atâta talent, mai ales că nu-mi plăcea a scrie. Dar ceva mai presus de mine m-a îndemnat, arătându-mi în viziuni ce trebuia să scriu. Şi nu puteam a mă împotrivi.

Astfel am atras atenţia fără să vreau a multor teologi şi predicatori vestiţi. Îmi pare rău că i-am deranjat, dar n-a fost din propia mea iniţiativă. Cine m-a îndemnat să-i deranjez a fost Cel care vrea ca lumea să cunoască acum la finalul Timpului ceea ce a trebuit să ascundă Profetul Daniel (Daniel 12:4). Dar am atras atenţia şi celor care din dorinţa de a acapara cât mai multe averi, ar fi vrut să mă coopteze ca să valorifice calităţile cu care m-a înzestrat Dumnezeu, tot aşa cum Simon vrăjitorul voia să cumpere darul punerii mâinilor (Fapte 8:9-24). Voi da amănunte la vremea potrivită.

Nu este vina mea şi nici meritul meu că Domnul vrea să vorbească lumii prin mine. Şi tot EL m-a îndemnat să adun pe cei oropsiţi, pe cei minţiţi, pe cei jefuiţi, pe cei rătăciţi de la Adevăr, într-o Biserică Fără Măhramă.

Va fi o Biserică a credincioşilor de preutindeni, aleşi de Dumnezeu, care vor ieşi din mijlocul Babilonului actual (2Cor.6:17  Ierem.50:8♦51:6 şi 45  Apoc.18:4  Isa.48:20♦52:11). Biserica va fi într-un loc ales de Dumnezeu unde EL îşi va împlini planurile Sale pentru această perioadă de sfârşit al Timpului.

Ţineţi aproape şi reveniţi asupra acestui material, pentru că voi adăuga noi informaţii funcţie de evoluţia evenimentelor ce urmează. Sânt convins că voi întâmpina suficiente piedici, dar cu ajutorul Domnului le voi depăşi pe toate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu